تولید لاستیک هواپیما توسط تراینگل




نمایشگاه سه روزه صنعت هوانوردی عمومی 2021 واقع در استان هونان چین به گونه ای برگزار شد که شرکت تراینگل TRIANGLE به عنوان یکی از اعضای اصلی این نمایشگاه از تایرهای هوانوردی خود رونمایی کرده  است. 

از سال 2019 شرکت تراینگل در ساخت و تجهیز آزمایشگاه شرکت هواپیماهای تجاری چین نقش بسزایی ایفا کرده و به طور رسمی مسئول عملکرد دینامیکی محصولات تایر بر روی زمین و همچنین سیستم فرود محور عقب و سایر پروژه های مرتبط با تایر هواپیماهای بزرگ می باشد. تایر جلوی هواپیما با سایز 30×8.8R15 و تایرهای محور عقب با سایز 46×17.0R20 که در هنگام فرود نقش بسیار مهمی را ایفا میکند توسط کارخانه تراینگل طراحی و ساخته شده است و در غرفه W3 این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شدند. 

شایان ذکر است تایر جلوی هواپیما با سایز 30×8.8R15 ، اولین تایر رادیال هوانوردی مسافربری و باری ساخت کشور چین است که آزمون شبیه ‌سازی دینامیکی استاندارد  CTSO-C62e را برای تایر هواپیمای غیرنظامی با موفقیت گذرانده است. علاوه بر تجهیزات بسیار پیشرفته تست آزمایشگاهی و مهندسی در سطح ملی و همچنین دستاوردهای فنی این شرکت، واحد مهندسی تراینگل مجهز به تیم تحقیق و توسعه فنی بسیار سطح بالا برای ارتقاء تایرهای هوانوردی خود می باشد.  در حال حاضر کارخانه تراینگل TRIANGLEبرنامه تحقیق و توسعه و آزمایش تایرهای هوانوردی رادیال و خط تولید خود را به طور کامل به بهره برداری رسانده است و از این طریق آینده روشن و جدیدی را برای کاربری های مختلف در کل زنجیره این صنعت رقم زده است. امروزه تراینگل با تولید انواع تایر از جمله: سواری، شاسی بلند، باری و اتوبوسی، کشاورزی، راهسازی، معدنی، لیفتراک، آفرود و به تازگی هواپیما، توانسته جایگاه ویـژه ای در صنعت لاستیک در دنیـا کسب کند.

منبع خبر: کمپانی تراینگل


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0